Keputusan Nawaitu Collection First Giveaway Contest | nawaitucollection

Sunday, March 6, 2011

Keputusan Nawaitu Collection First Giveaway Contest


Assalammualaikum,seperti yang anda ketahui pada bulan lepas blog ini telah mengadakan Nawaitu Collection First Giveaway Contest. Para pengunjung blog ini hanyalah perlu memilih antara 2 jenis Design yang mana yang terbaik serta berikan pendapat mengapa design itu anda pilih. 


Contest tersebut telah tamat pada 26.2.2011 dengan penyertaan seramai 22 peserta. Di kesempatan ini saya hendak ucapkan terima kasih kepada semua blogger yang telah menyertainya,Contest ini diadakan adalah untuk mengetahui samaada design tersebut boleh atau tidak untuk dijual dipasaran serta saya juga dapat mengetahui design yang mana paling banyak sambutan.


Oklah, antara 2 design tersebut yang paling banyak undian atau pilihan ialah:


Untuk memilih pemenang bagi Contest adalah agak susah sedikit kerana semua penyertaan memberikan komen yang ikhlas dan bernas sekali,memang seperti mana saya harapkan. Tetapi dalam pertandingan perlu ada Tempat Pertama,Kedua dan Ketiga jadi di bawah ini merupakan Pemenang-pemenangnya :


Tempat Pertama yang akan memenangi baju yang bernilai RM 25.00 ialah :


KRL kaprileader
http://krlbrands.blogspot.com


Tahniah!!sedikit ulasan daripada komen beliau,dia memilih K05 serta penjelasan mengenai design tersebut amat tepat sekali dengan detail mengenai warna,position teks tersebut saya beranggapan yang KRL ini seorang designer.Antara komen dan pendapat beliau ialah :




Tempat Kedua yang akan memenangi baju yang bernilai RM 20.00 ialah :

abg hensem
http://fiq-dz.blogspot.com


Tahniah!!sedikit ulasan dari komen beliau,dia memilih K06 dan saya dapati yang dia memang memahami tentang design tersebut dengan mengatakan design tersebut unik dan simple,itulah yang saya harapkan. Antara komen beliau ialah :



Tempat Ketiga yang akan memenangi Top Up yang bernilai RM 10.00 ialah :

Che sakinah

Tahniah!!sedikit ulasan,dia memilih design K06 dan saya tertarik dengan komen beliau '24434 is the number!no charge,no delay, so..when is your to call?'.



Tahniah saya ucapkan sekali lagi kepada semua pemenang-pemenang,saya akan emailkan detail kepada pemenang bagaimana untuk mendapatkan hadiah tersebut,jangan lupa untuk check email anda.

Ok itu sahaja,insyAllah saya akan membuat Contest macam ini lagi pada masa akan datang.

p/s : Thanks juga pada orang tersayang yang banyak membantu memilih pemenang bagi Contest ini..hehehe

2 comments:

  1. Alhamdulillah rezeki..
    first win in every GA yg sye pernah participate

    terima kasih kepada nawaitucollection, sebab launch contest ni dan hadiah baju tu..

    utk pkai baju tu ke mana2,mmg sesuai lah pada masa nak g sembahyang ke masjid!!

    ReplyDelete
  2. wah saye menang jugak ke? suke2 :)
    Alhamdulillah..
    thankyou soo much nawaitucollection :)

    ReplyDelete